18 oktober 2007

Het gerucht gaat

Het gerucht gaat dat ze (de Russen) eventueel mogelijkerwijs al vertrokken zijn... Althans, daar gaat onze aannemer van uit. Ja, u leest het goed, hij gaat er van uit. Hoe heeft het zover kunnen komen? Nou, dat heeft Elena (van de Russen) namelijk vorige week beloofd. En aangezien zij in de tussentijd geen tegenberichten deze kant op heeft gestuurd, gaat hij er dus van uit (daar is ie weer) dat het transport onderweg is.

Het is duidelijk dat onze aannemer geen trouwe lezer van dit weblog is. Ware hij dat wel, dan zou hij weten -net als de rest van onze tribune- dat gedane toezeggingen uit die hoek weinig voorspellende waarde hebben.

Wij laten ons in elk geval niet meer van de kook (of aan de kook - wat u wil) brengen en gaan met de herfstvakantie lekker naar Frankrijk. Niet al te veel doen, kelder voorbereiden op de winter en verder lekker wandelen.

En stel (stel, stel, stel) dat de Russen toch in die week komen, dan zijn we alle frustratie in 1 klap vergeten. We kijken er nu al naar uit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou en nu maar weer duimen!!!
Wat zal het gaaf zijn als ze (de Russen) nu eindelijk komen.

Lieve groetjes uit Almelo.

Unknown zei

Nou Paul en Ank ik duim ook mee hoor.Ze moeten toch een keertje komen!Heb je Olga van Chris al eens gebeld voor het tolken?
Ze heeft het zelf aangeboden dus maak er gebruik van.
Morgen reist Ton weer af naar ons lotje. Helaas kan ik niet mee. Ton haalt het tekort aan geleverd hout
,voor de balustrade, op bij Chris in Frankrijk. Misschien een telefoontje waard om opnieuw in kontakt te komen met hen.
Met de kerst wil ik wel weer naar Frankrijk dan hoop ik dat ik jullie hut te zien krijg.
Ik zal dus heel hard duimen. Geniet van het wandelen en tot ziens. Annemiek en Tim die hier naast mij zit!